Wartości we współczesnej edukacji – tej tematyki dotyczyła konferencja zorganizowana przez Akademię Humanistyczną im. Aleksandra Gieysztora i Instytut Papieża Jana Pawła II, 18 kwietnia br. na Wydziale Pedagogicznym AH w Pułtusku. Spotkanie odbyło się w ramach cyklu „Międzykulturowa Wymiana Doświadczeń”. Uczestnicy konferencji wysłuchali dwóch wykładów. Pierwszy, poświęcony wartościom w edukacji, wygłosił ks. dr Zdzisław Struzik, dyrektor Instytutu Papieża Jana Pawła II. Oprócz podstawowych kwestii dotyczących wartości w wychowaniu, poruszył on temat wyzwań, przed jakimi staje nauczyciel i wychowawca w dobie współczesnych przemian kulturowych. Drugi wykład, w języku angielskim, wygłosiła dr Katarzyna Brzosko-Barratt z Uniwersytetu Warszawskiego. Jego tematyka dotyczyła autonomii ucznia w celach kształcenia językowego. Ważnym punktem w programie konferencji była multimedialna prezentacja projektu „Szlakiem wybranych stolic Europy”, przygotowana przez grupę studentek Wydziału Pedagogicznego Akademii Humanistycznej.
Konferencja „Wartości we współczesnej edukacji. Szlakiem wybranych stolic Europy”
Wartości we współczesnej edukacji – tej tematyki dotyczyła konferencja zorganizowana przez Akademię Humanistyczną im. Aleksandra Gieysztora i Instytut Papieża Jana Pawła II, 18 kwietnia br. na Wydziale Pedagogicznym AH w Pułtusku. Spotkanie odbyło się w ramach cyklu „Międzykulturowa Wymiana Doświadczeń”. Uczestnicy konferencji wysłuchali dwóch wykładów. Pierwszy, poświęcony wartościom w edukacji, wygłosił ks. dr Zdzisław Struzik, dyrektor Instytutu Papieża Jana Pawła II. Oprócz podstawowych kwestii dotyczących wartości w wychowaniu, poruszył on temat wyzwań, przed jakimi staje nauczyciel i wychowawca w dobie współczesnych przemian kulturowych. Drugi wykład, w języku angielskim, wygłosiła dr Katarzyna Brzosko-Barratt z Uniwersytetu Warszawskiego. Jego tematyka dotyczyła autonomii ucznia w celach kształcenia językowego. Ważnym punktem w programie konferencji była multimedialna prezentacja projektu „Szlakiem wybranych stolic Europy”, przygotowana przez grupę studentek Wydziału Pedagogicznego Akademii Humanistycznej.