Przejdź do treści

Dział promocji – zadania

Opublikowano: 15 stycznia 2011 r.
15 stycznia 2011 | Kategorie: Dział promocji, Działy, Koncerty, Konkursy

Dział Promocji Instytutu Papieża Jana Pawła II zajmuje się:

 

  • Organizacją różnego rodzaju imprez promocyjnych, spotkań, paneli, koncertów, konferencji prasowych itp.
  • Nawiązywaniem kontaktów i poszukiwaniem partnerów realizowanych projektów
  • Inicjowaniem i koordynacją różnego rodzaju akcji i konkursów papieskich
  • Przygotowaniem graficznym i merytorycznym informatorów i publikacji o charakterze promocyjnym
  • Współpracą z z prasą, radiem, telewizją

Pozostałe aktualności

Relacja z uroczystej gali z okazji 20-lecie działalności Instytutu Papieża Jana Pawła II

20 lat temu – 4 listopada 2005 roku kard. Józef Glemp i pan marszałek Adam Struzik podpisali list intencyjny zapowiadający powstanie nowej instytucji kultury dla uczczenia pamięci wielkiego Polaka – Ojca Świętego Jana Pawła II. Kilka miesięcy później – 13 marca 2006 roku na mocy umowy zawartej między Archidiecezją Warszawską a Samorządem Województwa Mazowieckiego został powołany do życia Instytut Papieża Jana Pawła II.  

czytaj dalej

20-lecie działalności Instytutu Papieża Jana Pawła II

20 lat temu – 4 listopada 2005 roku kard. Józef Glemp i pan marszałek Adam Struzik podpisali list intencyjny zapowiadający powstanie nowej instytucji kultury dla uczczenia pamięci wielkiego Polaka – Ojca Świętego Jana Pawła II. Kilka miesięcy później – 13 marca 2006 roku na mocy umowy zawartej między Archidiecezją Warszawską a Samorządem Województwa Mazowieckiego został powołany do życia Instytut Papieża Jana Pawła II.  

czytaj dalej