Przejdź do treści

Zapowiedzi: Konferencja dla nauczycieli

Opublikowano: 7 listopada 2019 r.

Konferencja dla nauczycieli

Konferencja dla nauczycieli

27 listopada 2019 r. odbędzie się konferencja pt. „Iść przed siebie to znaczy mieć świadomość celu – rola pierwszej pielgrzymki Jana Pawła II do Polski w budowaniu tożsamości narodowej”. Jest to kolejna konferencja z cyklu konferencji dla nauczycieli organizowanych od 2006 roku przez Instytut Prymasa Wyszyńskiego wspólnie z Samorządowym Ośrodkiem Doskonalenia w Częstochowie w Domu Pamięci Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Częstochowie. Są to spotkania tematyczne przeznaczone dla nauczycieli języka polskiego, historii, religii oraz wychowawców. Konferencja składa się z dwóch części wykładowej i warsztatowej.

Dyrektor Instytut Papieża Jana Pawła II ks. dr hab. Zdzisław Struzik, prof. UKSW na konferencji zaprezentuje publikację „Program wychowawczy oparty na wartościach według nauczania Jana Pawła II”.

Konferencja dla nauczycieli

Konferencja dla nauczycieli

Pozostałe aktualności

Relacja z uroczystej gali z okazji 20-lecie działalności Instytutu Papieża Jana Pawła II

20 lat temu – 4 listopada 2005 roku kard. Józef Glemp i pan marszałek Adam Struzik podpisali list intencyjny zapowiadający powstanie nowej instytucji kultury dla uczczenia pamięci wielkiego Polaka – Ojca Świętego Jana Pawła II. Kilka miesięcy później – 13 marca 2006 roku na mocy umowy zawartej między Archidiecezją Warszawską a Samorządem Województwa Mazowieckiego został powołany do życia Instytut Papieża Jana Pawła II.  

czytaj dalej

20-lecie działalności Instytutu Papieża Jana Pawła II

20 lat temu – 4 listopada 2005 roku kard. Józef Glemp i pan marszałek Adam Struzik podpisali list intencyjny zapowiadający powstanie nowej instytucji kultury dla uczczenia pamięci wielkiego Polaka – Ojca Świętego Jana Pawła II. Kilka miesięcy później – 13 marca 2006 roku na mocy umowy zawartej między Archidiecezją Warszawską a Samorządem Województwa Mazowieckiego został powołany do życia Instytut Papieża Jana Pawła II.  

czytaj dalej